Blog‎ > ‎

Affiliate Marketing

posted 30 Sep 2013, 02:33 by John Yotis   [ updated 30 Sep 2013, 03:50 ]
 Facebook Twitter More...
business online

eCommerce Βασικές Αρχές: Affiliate Marketing

Πολλαπλασιάστε τα έσοδα σας με τη βοήθεια συνεργατών σας

 

Το Affiliate Marketing  -μάρκετινγκ συνεργατών-  είναι μια δυναμική  τεχνική, δημιουργίας σταθερής ροής  διαδικτυακής κυκλοφορίας και αγορών, για το ηλεκτρονικό εμπόριο. 
Σε σύγκριση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως Pay-per-click (PPC) διαφήμιση και μάρκετινγκ περιεχομένου, το  μάρκετινγκ συνεργατών αποτελεί μια  σχετικά φθηνή τεχνική. 
Βασίζεται στις προωθητικές προσπάθειες τις οποίες καταβάλει ένα δίκτυο συνεργατών και αντιπροσώπων, οι οποίοι επωφελούνται και ανταμείβονται  μόνο όταν πραγματοποιούνται πωλήσεις. 
Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι μια αποτελεσματική, αποδοτική και μετρήσιμη τεχνική πωλήσεων και εσόδων.


Find a need and fill it

Τι είναι το μάρκετινγκ συνεργατών

Με λίγα λόγια, το μάρκετινγκ συνεργατών δίνει οικονομικά συνήθως κίνητρα σε τρίτους, να δημιουργήσουν διαδικτυακή κυκλοφορία προς έναν ιστοχώρο με αντάλλαγμα μια προμήθεια. 
Τα κίνητρα προσφέρονται,  είτε απλώς για την δημιουργία της διαδικτυακής κυκλοφορίας είτε για την ολοκλήρωση μιας πώλησης. 
Μεγάλο μέρος της καθημερινής προσπάθειας σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ, περνάει από τους ιδιοκτήτες του καταστήματος στα χέρια των συνεργατών τους. Αν οι συνεργάτες δεν παράγουν έργο, τότε δεν πληρώνονται.
Ένας συνεργάτης λειτουργεί ως αντιπρόσωπος που επιδιώκει τη δημιουργία εσόδων για μια επιχείρηση και πληρώνεται για τις προσπάθειές του.

Η δουλειά των συνεργατών είναι να δημιουργούν  διαδικτυακή κυκλοφορία με ποιοτικά κριτήρια, και έχουν πολλές διαφορετικές επιλογές για να το επιτύχουν.
Παραδείγματα  αποτελούν οι καταχωρήσεις σε blogs, η δημιουργία σχολίων σε παρεμφερείς καταχωρήσεις τρίτων, η διαφήμιση με σχετικό περιεχόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιοδικά, μέσα μαζικής ενημέρωσης, email marketing , και ούτω καθεξής.

Βασική προϋπόθεση είναι, το ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει τεχνικά τη δυνατότητα να δημιουργεί ένα εξατομικευμένο κωδικοποιημένο σύνδεσμο προς κάθε συνεργάτη. 
Ο σύνδεσμος αυτός χρησιμοποιείται στις καταχωρήσεις των συνεργατών, και σε όποια  άλλη προσπάθεια μάρκετινγκ επιλέξουν. Όταν ένας αγοραστής ακολουθήσει τον σύνδεσμο προς το ηλεκτρονικό κατάστημα  και ολοκληρώσει μια αγορά, ο συνεργάτης ανταμείβεται είτε με μια σταθερή αμοιβή ή ένα ποσοστό της αξίας της πώλησης.

Το Διαδίκτυο έχει πολλές εφαρμογές Affiliate Marketing, αν και συχνά δεν είναι τόσο εμφανές. 
Οι περισσότερες ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, τα εκπτωτικά sites με κουπόνια, καθώς και  ορισμένες τοποθεσίες αξιολόγησης προϊόντων, χρησιμοποιούν μάρκετινγκ συνεργατών για τη δημιουργία εσόδων.

Για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το μάρκετινγκ συνεργατών μπορεί να είναι ένας τρόπος ανταμοιβής των πιστών πελατών ενθαρρύνοντας τους να μοιραστούν ένα εμπορικό σήμα στα κοινωνικά τους δίκτυα, και ταυτόχρονα να αποτελέσουν μια μεγάλη πηγή εσόδων.


Μάρκετινγκ συνεργατών στο order4all

Μια σύγχρονη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να  υποστηρίζει εφαρμογές όπως το Affiliate Marketing (μάρκετινγκ συνεργατών)
 Να επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων να δημιουργούν και να διαχειρίζονται καμπάνιες μάρκετινγκ, και να περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την εύκολη διαχείριση, όπως τα εξής:

  1. Πολυ-επίπεδο μάρκετινγκ
  2. Καθορισμός προμηθειών ανάλογα με το επίπεδο
  3. Δημιουργία και διαχείριση group αντιπροσώπων
  4. Εύκολη διαχείριση προμηθειών και πληρωμών
  5. Αυτόματη αφαίρεση προμήθειας σε περίπτωση επιστροφής ή ακύρωσης παραγγελίας
  6. Εύκολη διαχείριση του ιστορικού των αντιπροσώπων
  7. Μια ειδική ομάδα τεχνικής υποστήριξης.
Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι ένα από τους απλούστερους και πιο αποτελεσματικούς οικονομικά τρόπους για ιδιοκτήτες καταστημάτων να αυξήσουν την διαδικτυακή κυκλοφορία και τις πωλήσεις τους. 
Μπορεί να ωφελήσει καταστήματα όλων των μεγεθών, και αξίζει την ελάχιστη προσπάθεια που απαιτείται για τη δημιουργία του δικτύου και τη διαχείριση του.


Αξιολόγηση προγραμμάτων Affiliate Marketing

Μερικές από τις μεθόδους της δημιουργίας εσόδων που χρησιμοποιείται από τα προγράμματα αυτά είναι οι κάτωθι.

  • Κόστος ανά πώληση (CPS)
  • Κόστος ανά ενέργεια (CPA)
  • Κόστος ανά κλικ (CPC)

Οποιαδήποτε από αυτές τις μεθόδους μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν οικονομικό κίνητρο bonus. Ποια μέθοδος είναι η καταλληλότερη, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την επιχειρηματική τακτική του εμπόρου. 

Από την οπτική των εμπόρων, η προώθηση των πωλήσεων με τη χρήση μάρκετινγκ συνεργατών, είναι προτιμητέα , καθώς  οι προμήθειες  συνδέονται άμεσα με τις πωλήσεις. 
Μόνο κάποιος που δημιουργεί πωλήσεις πληρώνεται και αυτό σημαίνει ότι μηδενίζεται το ρίσκο. 

Οι συνεργάτες  προσλαμβάνονται από τον έμπορο, ή εντάσσονται αυτοβούλως στο πρόγραμμα, βάσει των όρων και των προϋποθέσεων του καταστήματος. 

Η δημοτικότητα των προγραμμάτων affiliate marketing έχει σιγά-σιγά αυξηθεί δεδομένης της συνεχιζόμενης αύξησης του όγκου πωλήσεων από το Διαδίκτυο. 
Σήμερα αποτελεί  το ασφαλέστερο και καλύτερο τρόπο αύξησης εσόδων για πολλούς εμπόρους. 

Χρησιμοποιώντας αυτά τα προγράμματα, ένας συνεργάτης μπορεί επίσης να δημιουργήσει έσοδα ανάλογα της δημιουργικότητας και της εργατικότητας του.


 
 follow on Twitter | friend on Facebook | follow on Google+ |   forward to a friend  
Comments