Blog‎ > ‎

Πώς να ξεκινήσετε μια Online Επιχείρηση

posted 26 Sept 2013, 05:50 by John Yotis   [ updated 27 Sept 2013, 07:30 ]
 Facebook Twitter More...
business online

Πώς να ξεκινήσετε μια Online Επιχείρηση

Μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε αγοραστές

 

Υπάρχει μια δοκιμασμένη σειρά από βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε που μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία σας, όταν ξεκινάτε την διαδικτυακή σας επιχείρησή.
Χιλιάδες άνθρωποι αρχίζουν , μεγαλώνουν και δημιουργούν επιτυχημένες επιχειρήσεις ακολουθώντας τα εξής:

1.       Βρείτε μια ανάγκη της αγοράς και καλύψτε τη.
2.       Δημιουργήστε το concept που πουλάει  εύκολα τα προϊόντα σας
3.       Σχεδιάστε και κατασκευάστε μια εύκολη στη χρήση ιστοσελίδα.
4.       Χρησιμοποιήστε τις μηχανές αναζήτησης για να οδηγήσετε το αγοραστικό κοινό στο site σας.
5.       Δημιουργήστε τη φήμη ενός εμπειρογνώμονα για τον εαυτό σας και την εταιρεία σας.
6.       Αναπτύξτε μια σχέση με τους πελάτες και τους συνδρομητές σας μέσω e-mail και newsletters.
7.       Αυξήστε τις πωλήσεις σας με τα κατάλληλα εργαλεία marketing,  δημιουργώντας  επιπλέον πωλήσεις  σε δεύτερο χρόνο, και προτείνοντας αναβαθμισμένα προϊόντα.

Επιλέξτε μια τεχνολογία, η οποία θα σας βοηθήσει να συντηρήσετε το κατάστημα σας χωρίς ιδιαίτερο κόπο και έξοδα. 
Το ιδανικό είναι να μπορείτε να δείτε πριν επιλέξετε το αποτέλεσμα και να βρείτε τον κατάλληλο συνεργάτη.
Find a need and fill it

Βήμα 1:
Βρείτε μια ανάγκη της αγοράς και καλύψτε τη.

Οι περισσότεροι στην αρχή, κάνουμε ακριβώς το ίδιο λάθος. Πρώτα ψάχνουμε για το προϊόν που θα ανεβάσει τις πωλήσεις, και εκ των υστέρων την αναγκαιότητα της αγοράς.
Για να ενισχυθούν οι πιθανότητες επιτυχίας σας, ξεκινήστε με την διερεύνηση της αγοράς. 
Το μυστικό είναι να ανακαλύψετε μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπων που αναζητούν ένα προϊόν ή τη λύση σε ένα κοινό τους πρόβλημα, αλλά δεν βρίσκουν πολλές απαντήσεις. Το Διαδίκτυο κάνει αυτό το είδος της έρευνας αγοράς εύκολο:
Επισκεφθείτε τα online φόρουμ για να δείτε τι ερωτήσεις κάνουν οι πιθανοί πελάτες σας και τι προβλήματα προσπαθούν να λύσουν.
Κάνετε έρευνα για να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που πολλοί άνθρωποι ψάχνουν, αλλά για τις οποίες δεν υπάρχουν πολλά ανταγωνιστικά sites.
Επισκεφτείτε ιστοσελίδες δυνητικών ανταγωνιστών σας και δείτε πως προσπαθούν να  καλύψουν τη ζήτηση. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ό, τι έχετε μάθει για να δημιουργήσετε, ή να προωθήσετε ένα προϊόν σε μια αγορά που ήδη υπάρχει – αλλά καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
easy-to-use website

Βήμα 3:
Σχεδιασμός και κατασκευή της ιστοσελίδας σας

Όταν εντοπίσετε την αγορά και το προϊόν σας, όταν έχετε διαμορφώσει τη διαδικασία πώλησης, είστε έτοιμοι για τη διαδικτυακή παρουσία σας. Θυμηθείτε να το κρατήσετε απλό.
Έχετε λιγότερα από πέντε δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή κάποιου - αλλιώς θα φύγει, και πιθανότατα να μη τον ξαναδείτε. Ορισμένες σημαντικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου:
 
  1. Επιλέξτε μια ή δύο απλές γραμματοσειρές σε λευκό φόντο.
  2. Κάντε την πλοήγηση σας σαφή και απλή, και την ίδια σε κάθε σελίδα.
  3. Χρησιμοποιείστε γραφικά, ήχου ή βίντεο, μόνο εφόσον ενισχύει το μήνυμά σας.
  4. Συμπεριλάβετε μια προσφορά σε φόρμα ώστε να μπορείτε να συλλέξετε διευθύνσεις e-mail.
  5. Δημιουργήστε μια εύκολη διαδικασία αγοράς - όχι περισσότερο από δύο κλικ μεταξύ των δυνητικών πελατών και ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  6. Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα σας, Κάντε τη όσο πιο φιλική γίνεται προς τον πελάτη.
expert reputation

Βήμα 5:
Δημιουργήστε τη φήμη ενός εμπειρογνώμονα για τον εαυτό σας και την εταιρεία σας.

Όλοι χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να βρούμε πληροφορίες. Προσφέρετε αυτές τις πληροφορίες για ελεύθερη χρήση σε άλλους δικτυακούς τόπους, και θα δείτε περισσότερη κίνηση και καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Το μυστικό είναι να περιλαμβάνετε πάντα ένα link στο site σας.
  1. Προσφέρετε δωρεάν, εξειδικευμένο περιεχόμενο. Δημιουργήστε άρθρα, βίντεο ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, το οποίο οι άλλοι θα βρουν χρήσιμο. Διανέμετε  αυτό το περιεχόμενο απευθείας ή μέσω χώρων κοινωνικής δικτύωσης και μέσα ενημέρωσης.
  2. Συμπεριλάβετε "Στείλτε το σε ένα φίλο" συνδέσεις σε αξιόλογες σελίδες  στο site σας.
  3. Γίνετε ενεργό μέλος σαν εμπειρογνώμονας σε εξειδικευμένα φόρουμ και ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης, ανάλογα με την αγορά στην οποία στοχεύετε.
Έτσι θα μπορέσετε να πλησιάσετε νέους αναγνώστες. Ακόμη καλύτερα όμως, κάθε site στο οποίο αναδημοσιεύεται το περιεχόμενό σας, θα δημιουργεί ένα link πίσω στο δικό σας. Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν συνδέσεις από τις σχετικού περιεχομένου ιστοσελίδες και θα σας ανταμείψουν με τη σχετική αναβάθμιση στην κατάταξη.
Write copy that sells

Βήμα 2:
Δημιουργήστε το concept που πουλάει  εύκολα τα προϊόντα σας

Υπάρχει μια δοκιμασμένη φόρμουλα πωλήσεων που καθοδηγεί τους επισκέπτες στη διαδικασία πώλησης, από τη στιγμή της αρχικής επίσκεψης, μέχρι τη στιγμή που ολοκληρώνουν μια αγορά:
 
  1. Κεντρίστε το ενδιαφέρον με ένα συναρπαστικό τίτλο.
  2. Περιγράψτε το πρόβλημα, στο οποίο το προϊόν σας δίνει λύση.
  3. Εδραιώσετε την αξιοπιστία σας ως προμηθευτής.
  4. Προσθέστε μαρτυρίες από ανθρώπους που έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας.
  5. Συζητήστε σχετικά με το προϊόν και πώς ωφελεί τον χρήστη.
  6. Κάντε μια προσφορά.             
  7. Προσφέρετε μια ισχυρή εγγύηση.
  8. Δημιουργείστε μια αίσθηση επείγοντος.
  9. Ρωτήστε για την πώληση.

Σε όλο τη διαδικασία, θα πρέπει να επικεντρωθείτε, στο πώς το προϊόν, ή η υπηρεσία σας είναι μοναδικά και τι λύση προσφέρουν στα προβλήματα των ανθρώπων, ή πως κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. Σκεφτείτε σαν πελάτης και αναρωτηθείτε «Τι σημαίνει αυτό για μένα;»
Ένα καλογραμμένο κείμενο κεντρίζει  την προσοχή, προσελκύει τους πελάτες και εμπνέει. Απαιτείται μια δεξιότητα στα γραπτά κείμενα που πείθουν. Το οφείλετε στον εαυτό σας να παρουσιάσετε σωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες έχετε εργαστεί τόσο σκληρά για να αναπτύξετε. Μη ξεχνάτε ότι οι σημερινοί καταναλωτές και επαγγελματίες βομβαρδίζονται επικοινωνιακά και είναι γνώστες και ενίοτε γεμάτοι σκεπτικισμό.
drive traffic to your site

Βήμα 4:
Χρησιμοποιήστε τις μηχανές αναζήτησης για να οδηγήσετε το αγοραστικό κοινό στο site σας.

Pay-per-click (PPC) Αυτού του τύπου η διαφήμιση είναι ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε διαδικτυακή κυκλοφορία σε έναν ολοκαίνουργιο χώρο.
Έχει δύο πλεονεκτήματα σε σχέση με το να περιμένετε η κίνηση να έρθει σε σας σιγά-σιγά.
Πρώτον, η PPC διαφημίσεις εμφανίζονται στις σελίδες αναζήτησης αμέσως και, δεύτερον, σας επιτρέπουν να δοκιμάσετε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά, καθώς και τίτλους, τιμές και διαφορετικές προσεγγίσεις πωλήσεων.
Όχι μόνο έχετε άμεση κίνηση, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις για να ανακαλύψετε τις βέλτιστες λέξεις-κλειδιά, με τα υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας. Στη συνέχεια, μπορείτε να διανθίσετε με τις λέξεις-κλειδιά όλο το site σας, το οποίο θα βοηθήσει την ανάδειξη του site σας, στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Follow up

Βήμα 6:
Χρησιμοποιήστε τη δύναμη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε αγοραστές.

Ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο είναι η λίστα με τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών σας.
Πελάτες και συνδρομητές, οι οποίοι σας έχουν δώσει την άδεια να στέλνετε e-mail. Αυτό σημαίνει:
  1. Τους προσφέρετε κάτι που σας έχουν ζητήσει και τους ενδιαφέρει.
  2. Δημιουργείτε μια διαχρονική σχέση μαζί τους.
  3. Η απόκριση είναι μετρήσιμη 100%.
  4. Το E-mail marketing είναι η φθηνότερο και πιο αποτελεσματικό από την έντυπη διαφήμιση, τη τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, και έχει ιδιαίτερα στοχευμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα.
Όποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα και επιλέγει σας στη λίστα σας αποτελεί μια πολύ δυνατή διασύνδεση. Και δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο από το e-mail για την παρακολούθηση αυτών των διασυνδέσεων.

Βήμα 7:
Αυξήστε τις πωλήσεις σας,  δημιουργώντας  επιπλέον πωλήσεις  σε δεύτερο χρόνο, και προτείνοντας αναβαθμισμένα προϊόντα.

Μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι η ανάπτυξη διαχρονικών σχέσεων με κάθε πελάτη.
Τουλάχιστον το 36% των ανθρώπων που έχουν αγοράσει από σας μία φορά, θα αγοράσουν από σας πάλι αν δώσετε συνέχεια και καλύψετε επαγγελματικά τις ανάγκες τους.
Ολοκληρώνοντας την πρώτη πώληση είναι μακράν το πιο δύσκολο κομμάτι - για να μην αναφέρουμε το πιο ακριβό.
Έτσι, οι επιπλέον πωλήσεις  σε δεύτερο χρόνο και η πρόταση αναβαθμισμένων προϊόντων αποτελεί μια πολύ βασική σας στόχευση:
  1. Προσφέρετε προϊόντα που συμπληρώνουν την αρχική αγορά τους.
  2. Προσφέρετε ηλεκτρονικά κουπόνια που μπορούν να εξαργυρώσουν στην επόμενη επίσκεψή τους.
  3. Προτείνετε αναβαθμισμένα προϊόντα (Up-sells)  στη σελίδα προβολής ενός προϊόντος.  Up-sells για το προβαλλόμενο προϊόν, είναι το ιδανικό προϊόν, έναντι του προϊόντος που προβάλλεται. Θα μπορούσε να είναι καλύτερη ποιότητα, προϊόν με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, πιο δημοφιλές, κ.λπ.
  4. Προτείνετε Related Products. Τα Σχετικά προϊόντα προορίζονται να αγοραστούν επί πλέον του προϊόντος που ο πελάτης έχει επιλέξει και συνήθως αποτελούν συμπληρωματικές αγορές.  Πχ.  Αν ένας πελάτης αγοράσει ένα μπουκάλι κρασί, μπορούμε να προτείνουμε ένα ανοιχτήρι για μπουκάλια ή ένα drop-stop
  5. Τέλος, προτείνετε Cross-sell προϊόντα τα οποία εμφανίζονται σαν διαφήμιση όταν ο πελάτης βρίσκεται στο καλάθι αγορών. Είναι κάτι σαν τα προϊόντα δίπλα στις ταμειακές μηχανές στα supermarket.
  6. Επιβραβεύστε τους πελάτες σας για την πίστη τους και θα γίνουν ακόμη πιο πιστοί.
Το Διαδίκτυο αλλάζει τόσο γρήγορα που ένα έτος online λειτουργίας  αντιστοιχεί σε περίπου πέντε χρόνια στον πραγματικό κόσμο. Όμως, οι αρχές για το πώς να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε μια επιτυχημένη online επιχείρηση δεν έχουν αλλάξει καθόλου. Αν είστε μια μικρή, νέα on-line επιχείρηση, να επιμείνετε σε αυτές τις διαδικασίες. Αν ήδη έχετε μια διαδικτυακή παρουσία, κάνετε μια γρήγορη ανασκόπηση και να δείτε αν υπάρχει κάτι που έχετε παραμελήσει. Με αυτές τις βασικές αρχές, σας ανοίγεται ένας νέος λαμπρός δρόμος εξωστρέφειας.
 
 follow on Twitter | friend on Facebook | follow on Google+ |   forward to a friend  
Comments