Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ ενός e-shop και του Internet Mall
- Το e-shop μιας εταιρείας, είναι
όπως ένα μαγαζί, το οποίο επισκέπτονται οι γνωστοί του πελάτες, για να αγοράσουν τα
προϊόντα του.
- Ένα e-shop, με πολλούς προμηθευτές, είναι όπως ένα super market. Τον τελικό έλεγχο, έχει το supermarket, το οποίο
επιβάλει την πολιτική του στους προμηθευτές.
Ένα supermarket μπορεί να αποτελεί και μέρος του mall.
- Σε ένα Mall
- o προμηθευτής κανονίζει την οικονομική πολιτική για τα
εμπορεύματά του.
- Ο προμηθευτής ελέγχει τα αποθέματά του χωρίς να τα
επιβαρύνει με πρόσθετα έξοδα διαχείρισης και αποστολής στις αποθήκες του supermarket.
- Ο προμηθευτής εισπράττει και ελέγχει το ταμείο.
- Τα έξοδα διαχείρισης και διαφήμισης επιμερίζονται.
- Ένα mall έχει πολλά μαγαζιά και ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να τα επισκεφτεί όλα.
Το αποτέλεσμα είναι η μεγάλη επισκεψιμότητα.
|
|